POZYCJONOWANIE

 

Posiadasz stronę internetową, jednak nie przynosi ona oczekiwanych korzyści, brak nowych Klientów. Pamiętaj aby strona spełniała Twoje oczekiwania musi być na wysokiej pozycji w wyszukiwarce internetowej. Klienci korzystający z wyszukiwarek, szukający danego produktu lub usługi wybierają firmy znajdujące się na pierwszej stronie. Aby Twoja strona znalazła się w gronie właśnie tych stron, potrzebne jest skuteczne pozycjonowanie. Pozycjonowanie ston internetowych zapewni Ci zdobycie nowej dużej grupy Klientów. Serdecznie zapraszamy Klientów z całej Polski, głównie z woj. łódzkiego, Łodzi, Zgierza.

Pozycjonowanie stron internetowych: 

– dostosowanie strony – każdą stronę nową czy już wcześniej opublikowaną w internecie należy zmodyfikować pod względem wybranych fraz do pozycjonowania. Zabiegi dostosowania bywają czasochłonne, wszystko zależy od rozbudowania danego serwisu. Głównym powodem zmian na stronie, są roboty sieciowe, które czytają i zapisują treści strony oraz inne informacje z nią związane.  Dlatego przygotowanie odpowiedniego zaplecza dla robotów jest bardzo ważne. Do podstawowych modyfikacji strony należą: dostosowanie kodu HTML, dostosowanie tekstów strony, dostosowanie meta tagów, stworzenie-umieszczenie na stronie słów kluczowych, dodawanie dodatkowej nawigacji na stronie.

– tworzenie zaplecza – to budowanie linków w internecie, które prowadzą na daną stronę ( stronę naszego Klienta ), należy zachować umiar w ilości tworzenia linków wyszukiwarki nie odebrały tego jako celowego działania. gdy liczba linków będzie na tyle duża ze nasza strona znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwania, nie należy przerywać procesu budowania linków, konkurencja jest czujna. Nawet wyszukiwarki kiedy zwrócą wagę, iż nasza strona staje się mniej popularna ( brak nowych linków ), mogą obniżyć nam pozycję w wynikach.

 tworzenie zależności linków –  dla wyszukiwarek nie ważna jest ilość linków prowadzących do naszej strony ale ich jakość, dlatego ważnym działaniem przy tworzeniu zależności między linkami jest umieszczenie ich na stronach powiązanych branżowo z naszą działalnością.

– linki sponsorowane – gdy zależy nam na szybkich efektach, chcemy w krótkim czasie zaistnieć w sieci na wysokich pozycjach. Ustalamy z Klientem wysokość kampanii, tworzymy kampanie dla danych słów kluczowych. Należy jednak pamiętać, iż strona znajduję się wysoko w wynikach wyszukiwania ale tylko do momentu kiedy mamy środki na koncie kampanie, później strona szybko znika z zajmowanych pozycji.

– kontrola i raporty – prowadzimy stała kontrole pozycjonowanych fraz, a co miesięczne raporty dostarczane do Klientów na życzenie ukazują ruch na stronie, dzięki temu możemy reagować w krótkim czasie.